piątek, 16 sierpnia 2013

Nowe Życie - wstęp

Hej!
Postanowiłam stworzyć bloga po to, by opowiedzieć to co dzieje się w moim NOWYM życiu.

W lipcu 2013 wyprowadziłam się z moja mamą do Włoch. Mój brat został z moim byłym ojczymem a teraz mieszkamy z miłością mojej mamy Federico. Musiałam zostawić moją ukochaną babcie, która zawsze była przy mnie..przyjaciół...życie, które kochałam. Musiałam opuścić progi mojego domu, wziąć walizki i zacząć NOWE życie.Długo zbierałam się by stworzyć bloga,ale postanowiłam podzielić się z Wami tym co czuje. Jest to w pewnym sensie metoda na uspokojenie się i przemyślenie wszystkiego..Jak na razie blog będzie wyglądał trochę jak pamiętnik,ale pózniej mam nadzieje poukładać wszystko. Mam nadzieje,że ta notka przekona Was do mnie i będę mogła liczyć na wasze wsparcie w dalszych postach.
                                                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz